استراتژی کنکور

دانلودرایگان کتاب جامع ریاضیات تجربی (میکرو بانک)

+کتاب ریاضیات پیش 1و2  تجربی گاج میکروطبقه بندی


بررسی کتاب  جامع ریاضیات  تجربی (میکرو بانک)


مولف:مهندس سیدعلی مقدم‌نیا


از آنجایی که این دو کتاب از نظر سبک و سیاق و مولف یکسان هستند با هم به بررسی آنها پرداخته ایم هر چند که می توانید آنها را مجزا تهیه کنید .


درسنامه های این کتاب ها بیشتر  برای داوطلبانی مناسب هستند که می خواهند از پایه شروع کنند و ضعیف هستند این درسنامه ها می توانند داوطلبان را به سطح متوسط برسانند . اکثر درسنامه ها نکته محور هستند ولی با این وجود سهل الفهم هستند و به راحتی داوطلبان می توانند آنها را بفهمند. در پایان هر درسنامه تعدادی تست نیز گنجانده شده است که برای یادگیری مطالب درسنامه ها مناسب هستند.


تست های این کتاب اکثرا گلچین هایی از کنکور های سراسری و آزاد و آزمایشی های سنجش هستند به همراه تعداد اندکی تست تالیفی. تست ها از نظر سطح سختی متوسط و به پایین هستند و  برای پایه سازی مناسب هستند (تست ها اکثرا از آزمایشی های سنجش هستند ) . از تست های قدیمی زیاد استفاده شده است و ممکن است که با سبک سوالات جدید کنکور در تضاد باشد . اما برای پایه سازی مناسب هستند .


در پایان هر بخش یک آزمون جامع از آن بخش آورده شده است که داوطلبان میتوانند با بررسی آن به سطح یادگیری خود  و همچنین مطالبی که از آنها غافل بوده اند پی ببرند . بهتر است که این آزمون ها با در نظر گرفتن وقت بررسی شوند.


پاسخ های تشریحی ساده و روان هستند و لذا دانش اموزان با بررسی آنها قادر خواهند بود که به اشتباهات خود پی ببرند و یا مطالبی را که از آنها غافل بوده اند فرا بگیرند.


در مورد بروز رسانی کتاب باید بگوییم که این کتاب از نظر ویرایش کتاب درسی بسیار سریع مورد ویرایش قرار می گیرد و با کوچک ترینتغییر در کتاب درسی این کتاب ویرایش می شود اما نظر قدیمی بودن بسیاری از تست ها همچنان ضعیف است و در کل می توانیم این کتاب را با اندکی خوشبینی بروز بدانیم.
این کتاب برای آن دسته از داوطلبانی که سطح ریاضی ضعیفی دارند بسیار مناسب است و انها می توانند از این کتاب به عنوان منبعی قابل اعتماد که آنها را به یک درصد قابل قبول برساند استفاده کنند اما توجه داشته باشید که این کتاب برای دانش آموزان سطح بالا و درصد های بالا مناسب نیست چرا که سطح سختی تست ها پایین است .


به طور کلی مزایا و معایب این کتاب را به صورت زیر خلاصه می کنیم:


مزایا: درسنامه های پایه ای. گلچین بودن تست ها . بروز رسانی سریع . پاسخ های تشریحی خوب


معایب: پایین بودن سطح سختی سوالات . نا مناسب برای درصد های بالا

🔰🔰لینک دانلود جامع ریاضیات تجربی🔰🔰
🔰🔰لینک دانلود ریاضیات تجربی پیش1🔰🔰
🔰🔰لینک دانلود ریاضیات تجربی پیش2🔰🔰



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی